Proč si vybrat CallPro

Nabídka našich tarifů je jednoduchá, průhledná, přímočará a především trvalá. Náš ceník není „akční“, nepoužíváme malá písmena „Tyto ceny platí jen do …“ :). Neschováváme pěkná čísla a lepší tarify pro významné klienty. Pro nás je každý zákazník VIP.

Pokrytí a roaming 

Naše GSM služby využívají rádiovou síť T-Mobile. Tím je zajištěno výborné pokrytí signálu v rámci ČR jak pro hlasové služby tak pro internet. Samozřejmostí je také příjem hovorů a volání v zahraničí – roaming.

Jak službu objednat a co budu platit?

Objednávku provedete jednoduše pomocí formuláře. Do 48 hodin obdržíte SIM kartu s přednastavenými službami. Při převzetí zaplatíte pouze nabitý kredit u předplacených služeb, případně jistinu u tarifů s měsíčním vyúčtováním a 100Kč poštovné. Žádné smlouvy, žádné dlouhodobé úvazky, žádné podpisy.

Jak převedu číslo k vám?

Převod (tzv. portace) čísla k nám je velice jednoduchý proces. Stačí zavolat na infolinku Vašeho operátora a požádat o převod čísla k jinému operátorovi. Obdržíte tzv. OKU kód (=Ověřovací Kód Účastníka), který zadáte při objednávce našich služeb. Nepochybně Vám předtím operátor nabídne přehršel akčních nejlevnějších a nejlepších tarifů, ale Vy už jste pevně rozhodnut/a pro převod čísla k nám :). Od nás pak obdržíte novou SIM s Vaším stávajícím číslem a ve stanovený den karty vyměníte. Celý proces trvá 4 dny až týden.

Jak dobít kredit

Kredit je možné dobít převodem částky na náš účet. Podrobné informace najdete v sekci „Podpora„. Platnost kreditu je 12 měsíců, takže se jedná o činnost, kterou nemusíte provádět příliš často. Stav kreditu lze zjistit přímo z telefonu na infolince 4488 provolbou 2, nebo jej zjistíte ve svém uživatelském rozhraní na internetu včetně podrobného výpisu.

Jak postupovat v případě ztráty telefonu  

Pokud ztratíte telefon s naší SIM kartou, konktaktujte nás na infolince 4488 pro zablokování služeb. Zašleme Vám neprodleně novou kartu s Vaším původním číslem. U předplacené karty Váš stávající kredit převedeme na novou SIM. Poplatek za zaslání nové SIM karty je 120 Kč.

Jak získám výpis hovorů?

Výpis hovorů a další informace o Vaší aktivní službě získáte online ve Vašem zákaznickém účtu. Výpis hovorů je k dispozici v reálném čase (s prodlevou několika minut), takže máte plnou kontrolu nad provolanými minutami.

Jaká je rychlost internetu? Co se stane po vyčerpání datového balíčku?

Rychlost internetového připojení je vzhledem k využití sítě T-Mobile identická jako u tohoto operátora. Závisí na mnoha faktorech (síla signálu, aktuální zatížení vysílače apod.). U LTE sítí může dosahovat až 100Mbps. Po vyčerpání datového balíčku se uplatní FUP a přístup k internetu je zamezen.

Budu platit celou částku za tarif v případě aktivace v průběhu měsíce?

Pokud je aktivováno Vaše číslo v průběhu zúčtovacího období (kalendářní měsíc), bude Vám vyúčtována pouze poměrná částka z poplatku za Vámi zvolený tarif (na faktuře uvedeno jako „Poplatek za provoz mobilního čísla“). Zároveň Vám bude přiděleno poměrné množství volných minut a SMS zpráv. 

Změnil/a jsem si tarif – jak je to s volnými minutami?

Množství přidělených volných minut je závislé na tom, jaký tarif máte aktivní na začátku nového zúčtovacího období. Pokud jste měl/a tarif CallPro200 a změnil/a jste ho na CallPro 100, převede se Vám pouze 100 volných minut (=množství minut u tarifu CallPro100). V případě změny na tarif CallPro :- ) se Vám nepřevedou žádné volné minuty.

Lze odesílat SMS platby ?

Služba CallPro GSM podporuje všechny typy SMS plateb (dárcovské SMS, platby jízdenek i komerční služby).

Bude mi s vaší SIM fungovat banka v mobilu?

S naší službou bude bez problémů fungovat bankovnictví využívající internetové připojení na chytrých telefonech s OS Android nebo Apple. SIM karty však nepodporují GSM banking, který je součástí SIM toolkit operátorů O2, Vodafone, nebo T-Mobile. Tento způsob komunikace s bankou je však zastaralý a není příliš využíván.