PODPORA SLUŽBY CALLPRO MOBIL:

 

Důležité kontakty:
Infolinka pro stávající zákazníky: 4488

Přihlášení do zákaznické sekce: zde

Telefon: 474 770 601

             772 722 222

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Dobití kreditu u předplacených karet:
Dobití kreditu prověďte převodem na náš účet. Číslo účtu: 43-8983970257/0100. Jako variabilní symbol (VS) uveďte telefonní číslo, které chcete dobít. Minimální částka dobití je 200 Kč. Expirace kreditu je 6 měsíců.

 

Zjištění stavu kreditu:
Stav kreditu u předplacených karet zjistíte na infolince 4488 provolbou 2 nebo ve svém uživatelském účtu na internetu. V uživatelském účtu na internetu je rovněž k dispozici aktuální výpis hovorů, stav volných jednotek a datových balíčků.


Nastavení inkasa u tarifních služeb:
Za služby CALLPRO je možné platit také inkasem. V případě zájmu o tento způsob úhrady vyúčtování stačí povolit ve Vaší bance inkaso ve prospěch účtu 43-8983970257/0100.  Poté zašlete e-mail na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , který bude obsahovat: Žádám o inkaso plateb od vyúčtování vystaveného v měsíci xx  (uveďte měsíc od kterého se má inkaso provádět) z účtu  xxxxxxxxxxx/xxxx (uveďte Váš účet). E-mail musí dále obsahovat jméno zákazníka.

Při povolování inkasní platby nastavte pouze limit, do jehož výše si můžeme platbu za vyúčtování strhnout. Variabilní a konstantní symbol nenastavujte.

 

Změna způsobu účtování:
V případě, že máte zájem o změnu způsobu účtování, zašlete e-mail na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , který bude obsahovat: Žádám o změnu způsobu účtování z pre-paidu na post-paid a to od zúčtovacího období (uveďte měsíc od kterého má ke změne dojít). E-mail musí obsahovat jméno zákazníka + telefonní číslo.

 

Změna nastavení balíčků a služeb:
Změnu nastavení služeb můžete provést pomocí SMS zprávy.  Změnu je třeba poslat z telefonního čísla, na kterém chcete úpravu tarifu nebo balíčků provést.


telefonní číslo pro hlášení změn: 772 722 222
tvar SMS:  ZMENA „tarif“ „data“ „balíček“

příklad1: Máte tarif CALLPRO 200, 150 MB dat a od příštího měsíce chcete přejít na tarif CALLPRO ;-) bez datového balíčku.
Pošlete SMS na číslo 772 722 222 s tvarem: ZMENA CALLPRO;-) BEZ DAT

příklad2: Máte tarif CALLPRO 200, bez dat a od příštího měsíce chcete přejít na tarif CALLPRO ;-) s datovým balíčkem DATA 150 a balíček „Volání v síti zdarma“.
Pošlete SMS na číslo 772 722 222 s tvarem: ZMENA CALLPRO;-) DATA150 V SITI ZDARMA

příklad3: Chcete změnit od příštího měsíce datový balíček ze 150 MB na 500 MB a ostatní ponechat beze změn:
Pošlete SMS na číslo 772 722 222 s tvarem: ZMENA DATA500

příklad4: Chcete aktivovat datový balíček(150 MB,500 MB,1500 MB) nebo LTE a ostatní ponechat beze změn:
Pošlete SMS na číslo 772 722 222 s tvarem: UP 150/500/1500/LTE

příklad5: Chcete aktivovat/deaktivovat balíček 100 volných SMS a ostatní ponechat beze změn:
Pošlete SMS na číslo 772 722 222 s tvarem: UP 100 SMS/BEZ 100 SMS

Změna hesla uživatelského účtu:
Pošlete SMS na číslo 772 722 222 s tvarem: ZMENA HESLA heslo, kde heslo je Vaše nové heslo, které chcete nastavit. Heslo musí obsahovat alespoň jedno velké písmeno, jednu číslici a musí mít osm až deset znaků. Pokud tedy má zákazník více SIM karet na jednu osobu pro všechny SIM platí vždy stejné heslo.

 

Reaktivace datových balíčků:

Pošlete SMS na číslo 772 722 222 s tvarem: OBNOV DATA.
Pokud chcete obnovit menší/větší objem dat a od příštího měsíce zachovat původní datový balíček, pošlete SMS na číslo 772 722 222 s tvarem: OBNOV DATA 150/500/1500.

Od 1.5.2016 bude vždy datový balíček obnoven v původní velikosti za plnou cenu. Viz. ceník.


Veškeré změny budou provedeny do 24 hodin po SMS objednávce.


Reklamace vyúčtování:
Reklamaci vyúčtování je možné provést pouze písemně, nebo e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . U reklamace vždy uveďte datum nebo časové rozmezí chybného účtování, číslo faktury a částku, která byla chybně vyúčtována. V případě kladného vyřízení reklamace bude částka odečtena od následujícího vyúčtování.

 

OVĚŘIT CENU HOVORU SLUŽBY CALLPRO GSM:


 

IBG intranet
Telefoní číslo (9 místný formát):
Váš tarif:

Hlásku informující o volání mimo síť CALLPRO lze aktivovat na infolince 4488. Cenu hovoru lze také zjistit pomocí SMS zprávy na číslo 772 722 222 ve tvraru "CENA  cislo" kde "cislo" je devitímístné telefonní číslo, na které chcete zjistit cenu hovoru.

Google+